مزوبوتاکس چیست و چه کاربردی دارد؟
نوشته شده توسط : nobody

اگر خطوط ریز ، چین و چروک زیر چشم یا سایر مشکلات پوستی داشته باشید ، ممکن است به دنبال روش هایی برای بهبود ظاهر و داشتن پوستی تقریبا بی عیب باشید. حتما در پی جستجوی این روش ها نام مزوبوتاکس را شنیده اید.

چندین روش می تواند پوست شما را جوان و بدون چروک کند. اما اگر به دنبال یک تکنیک کم تهاجمی هستید ، ممکن است کاندید مناسبی برای مزوبوتاکس باشید که به آن میکروبوتاکس نیز گفته می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس به مقاله ی “مهم ترین نکات بوتاکس چیست؟” از همین سایت مراجعه نمایید.

در اینجا آنچه شما باید در مورد مزوبوتاکس بدانید ، از جمله تفاوت آن با تزریق منظم بوتاکس ، و آنچه شما می توانید قبل ، در حین و بعد از درمان انتظار داشته باشید جمع آوری شده است.

مزوبوتاکس چیست؟


مزوبوتاکس یک درمان زیبایی است که می تواند خطوط ریز و چین و چروک را کاهش دهد و در نتیجه پوستی صاف و جوانتر به وجود آید. این روش همچنین می تواند اندازه منافذ و تولید روغن پوست را کاهش داده و تعریق صورت را کاهش دهد.

مزوبوتاکس از نظر تزریق سم بوتولینوم در پوست مشابه بوتاکس است. اما مزوبوتاکس از میکرونیدل و مقدار کمی بوتاکس رقیق استفاده می کند. بوتاکس با توزیع وسیع تری در سراسر صورت ، معمولاً در ناحیه T (پیشانی و قسمت میانی صورت) تزریق می شود.

با درمان های سنتی بوتاکس ، پزشکان بوتاکس را به لایه عضله تزریق می کنند. اما مزوبوتاکس به عضله تزریق نمی شود. بلکه به سطح عمیق تری از پوست یا درم تزریق می شود ، در نتیجه:

صافی فوری صورت
منافذ کوچکتر می شود.
تعریق کاهش می یابد.
همانند بوتاکس سنتی ، درمان های مزوبوتاکس دائمی نیستند. پوست شما پس از ۳ تا ۶ ماه به تدریج به حالت طبیعی برمی گردد و در صورت تمایل باید درمان ها را تکرار کنید.

می‌توان از روش مزوبوتاکس برای ترمیم انواع پوست‌ها استفاده کرد و در ترمیم آن موفق بود.

سم بوتولینوم همچنین می‌تواند باعث کاهش تولید سبوم شده و در نتیجه آکنه را درمان کند، بنابراین برای پوست‌های چرب و پوست‌های مستعد سبوم نیز کاربرد دارد.

از سم بوتولینوم برای درمان پوست‌های پیر که دارای خطوط ریز و چین و چروک می‌باشند نیز می‌توان استفاده کرد. این بهبودی از طریق کاهش میزان کشش در عضله‌های منقبض شده صورت انجام می‌شود و در نتیجه موجب درمان پیری صورت می‌شود.

سم بوتولینوم،مانع آزاد شدن استیل کولین موجود در غدد عرق شده و آن را مهار می‌کند و باعث کاهش تعرق شده و در نتیجه به پوست، ظاهری نرم و صاف می‌دهد و علاوه بر آن مزایای دیگری نیز می‌تواند برای سلامتی پوست داشته باشد.

 




:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: